Alla inlägg under augusti 2010

Av nadja rilund - 20 augusti 2010 22:07

jag har haft det mesta roligt. jag är förkyld, och jag hade det bra idag. jag skulle åka med emelie på taxin men jag fick inte och jag blev så arg jag sa dumma ord till taxi chaffören. och sen fick jag skjuts av personalen och  efter jag hade ätit åkte vi till angereds centrum och vi hade kul  och nu  sitter jag vid datorn och imon ska vi tar det lugnt och sen på söndagen vet jag inte kanske träffa micke en kille.     

Av nadja rilund - 19 augusti 2010 21:25

jag heter nadja jag är 25 år jag är en tjej som gillar killar och träffa mina kompisar och går på bio och stan.  jag vill ger en dikt om kärlek


 när jag ser dig så blir mitt hjärta glad och den vill att du ska fånga mitt hjärta.  men  när du ser mig så ler jag mot dig och du gör mig lycklig. när jag ser dig och du blir sur så blir mitt hjärta olycklig för du har gjort sönder mitt hjärta. mitt hjärta blir så krossad att jag blir ledsen.  jag vill vara nära dig och jag vill säga att jag är kär i dig men jag vågar inte. du är min prins och jag vill vara din prinsessa.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


där är jag och en favorit kändis magnus hedman

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards