Alla inlägg under mars 2011

Av nadja rilund - 29 mars 2011 21:02

hej jag har fått veta att min vän dog av hjärtat och det var inte så kul jag saknar henne och hon har det bra hos änglarna för hon älskade änglar   jag  har haft det sådär i idag  för jag skulle köpa månadskortet men vara nära att inte får det  och jag är ledsen än för min vän inte finns längre hos mig hon finns i mitt hjärta och mtt huvud i hela livet.  men  inom mig jag är glad att jag har fått nya vänner som jag har nu. 


jag  tänker inte sabba det vänförhållande som jag har nu.   jag  är lite ledsen för jag är tvungen att överklaga nu. och det fick jag reda på idag när jag pratade med simon idag. men nu är det bra med att vara ledsen.   

Av nadja rilund - 19 mars 2011 20:34

jag är ledsen för min kompis regina är död och jag kommer aldrig får höra henne säga gumman till mig

Av nadja rilund - 14 mars 2011 16:17

  

här är jag med min syster med hennes familj och   det är gammalt bild från förra året men så glad blev jag i lördags när erik saade vann. och jag hoppas han vinner kvalen  till tyskland då blir jag glad. idag  började jag jobba efter min sjukan och det känns bra men ovanligt för  vi har fått gäster från formverkstan för under formverkstan finns det galage och det brann där  och då var dom tvungen vara på vårt jobb.

Av nadja rilund - 12 mars 2011 15:49

    

  idag  är det  final för melodifestivalen och jag hoppas på saade eller linda vinner idag annars gör det ingen  vem det blir bara dom vinner på kvalen annars blir jag arg om  dom inte vinna kvalen

Av nadja rilund - 11 mars 2011 18:09

     jag mår inte bra    som vanligt kunde inte sova i natt för grund att jag hostade och förkyld än.   och sen satt jag vi datorn till 3 på natten för jag inte kunde sova.    jag fick ser ett grej att facebook kanske läggas ner på tisdag den 15 mars.  och vad händer om det gör det. jo   då blir jag  ledsen  mår dåligt tills facebook kan komma tillbaka om den gör det.


  • fattar ine att dom säger såna saker för göra oss ledsna och orolig. det är jobbigt  

hissar och dissar

hissar är

kärlek

killar

bio

melodifestivalen

musik

film


dissar är

när folk säger saker som är falska

när folk dör för unga

när dom säger facebook ska läggas ned eller säga att facebook ska kosta när den inte  har gjort det.

 killar som är dumma

tjejer som är dumma

 mord

sjukdomar



jag hoppas dom ljuger om facebook annars  kommer jag blir nya nadja utan facebook.


Av nadja rilund - 10 mars 2011 21:28

      


 jag älskar  leonardo di caprio han är min gamla favorit sen barn och tonår. och jag gillar honom än


 min bästa serien genom tiderna är days  och   det händer hela tiden spännande grejer som man inte vill missa men jag hinner inte för grund av jobb. serien har funnits i 45 år och det känns konstigt.

Presentation


där är jag och en favorit kändis magnus hedman

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards