Alla inlägg under augusti 2013

hej

Av nadja rilund - 31 augusti 2013 23:23

idag blev det annorlunda först hyrde vi jag och en boendekamrat en film som heter små gula citroner och sen  kom vi hem och såg den och sen åkte jag till stan och mötte 3kompisar och nu är jag hos dom  och ska snart  går och lägga mig

Av nadja rilund - 30 augusti 2013 16:57

här är min spotify där kan ni lyssna på några låtar på min syster och många fler

Av nadja rilund - 30 augusti 2013 16:09

hej  idag ska jag lyssna på arvingarna  och det ska blir roligt och lyssna på dom  


imorgon  blir det tar det lugnt och kommer har så tråkigt att jag inte vet vad jag ska göra    så känns det  när jag har tråkigt.


på söndag blir det tacos med boendekamraterna och umgås och har kul


nästa helg hoppas jag får träffa sötnosen   

hej

Av nadja rilund - 28 augusti 2013 16:31

hej jag  mår väl bra men jag är kär och galen i en kille som jag tror på  och han heter christian och är jätte snäll och jag tänker inte dumpa honom när jag har träffat honom  han är som mig typ


jag  har jobbat och firat en kille som fyllde 50 år  och sen jobbade jag och nu är jag hemma och ska snart iväg och äta tänkte jag och sen kommer jag hem

hej

Av nadja rilund - 26 augusti 2013 20:54

hej jag har jobbat halva dan grund av jag var hos diabetesmottagningen och sen   åt jag lunch på jobbet och sen åkte vi till frölunda torg för köpa en present och sen  kom jag hem och tog det lugnt.

Av nadja rilund - 25 augusti 2013 17:05

igår var jag på bröllop och jag var så lycklig att simon fick sin linda för evigt.  det var jätte roligt att träffa nya folk som man aldrig har träffat jag blev så glad för de var så goa och underbara. jag började prata med en underbar tjej som heter karin men det är bara en kompis. jag längtar till 30 augusti 2014 för då gifter  min syster maria och hennes björn  sig och  det kommer blir så roligt men problemet jag blir den enda i familjen hos mamma sida enda ogift. jag  hoppas jag hitta en som vill gifta sig med mig nån gång i framtiden.  idag ska jag äta nåt gott med kompisarna och det ska blir kul.

hej

Av nadja rilund - 23 augusti 2013 20:28

hej  idag var det roligt men jobbigt  när nån härmade mig allt vad jag sa  och sen  var det god mat men mättsam och sen  kollade jag datorn och sen virkade jag istället för jag tröttnade på självstygn och sen började virka en orm och  sen musikstund och sen firade vi en personal som fyllde 50 och sen åkte jag hem och åt glass och lagade mat och såna saker. nu ser jag på fortet


Av nadja rilund - 22 augusti 2013 19:30

hej idag har jag jobbat och sen träffade jag min kompis lovisa och vi spelade och jag vann mot henne denna gången och sen  pratade vi och sen åt jag och sen gick jag till boende men det var ingen som kom  och då valde jag går tillbaka och sen  börjar programet de dejtbara börjar idag.  jag längtar tills jag ska vara med

Presentation


där är jag och en favorit kändis magnus hedman

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards