Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av nadja rilund - 7 augusti 2013 20:38

hej jag har inte vart inne på längre nu  och jag tänker skriva om  allt om juli  den 10 juli var jag i danmark med mina vänner och vi hade sådär grund att det gungade och sen  efter det kollade vi lugnt och åt och sen åkte vi hem och jag skulle hämta många saker och min datorn hos mamma och sen åkte  vi till min kompis och hennes kille och sen  2 dagar innan fick min kompis en dotter för andra gången  och hon heter siri och är jätte söt och go som doris och  sen blev jag dålig och spydde på fredagen och sen tisdag efter och det var ej kul och jag var på gyllene tider och jag missade typ den men var där men kunde knappt vara där  och sen  har jag vart på bio och såg på crowns up2 med min kompis och sen  känns ingen sorg med mamma båda filmerna var bra och sen var jag på skara sommarland och det var sådär och sen  förra torsdag träffade jag söta doris och söta siri och det var roligt och jag dansade lite med doris och sen fick jag bära siri och jag gjorde så hon somnade och sen efteråt  kom jag hem och tvättade kläder och sen åkte jag hem till mina vänner och var hos dom till söndag och sen åkte jag till uddevalla men  jag och han blev bara vänner istället.


jag och siri på bilden  

Presentation


där är jag och en favorit kändis magnus hedman

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards