Alla inlägg under september 2012

Av nadja rilund - 30 september 2012 13:32

hej  igår var jag hemma och tagit det mesta lugnt för jag orkade inte med bio igår så  jag och killen köpte någonting som inte är bra för mig. och sen  var vi mest hemma och spelade på ett ställe som heter ob det är förkortning. och sen   pratade jag med några vänner till mig tills det var dags att sova   idag är det också att tar det lugnt  med min kille  thomas    igår  hade jag en kompis som sov över tills igår  vi spelade finns i sjön  och vi åt korvstroganoff med makaroner. och det åt vi sen som middag också.


idag ska vi äta hos min mamma och sen  tar det lugnt genom att spela på ob.

Av nadja rilund - 28 september 2012 23:46

hej jag har jobbat idag och vi såg på film på eftermiddagen som heter isdraken den var film  handlar om en pojke som hade en bror och en pappa och pappa var alcoholist och fick bor   hos en kvinna som var faster till barna. och  sen träffade jag min kille jag och min kompis maja en stund och sen gick vi efter kyrkan hem till mig och nu snart ska jag sova.

Av nadja rilund - 27 september 2012 20:24

idag vaknade jag segt.  idag jobbade jag som vanligt   och det var kul men kulare om man jobbade med teater dans och musik men det skulle jag aldrig får göra på  nåt annanstans. sen  träffade jag min kille vid järntorget och  gick till pusterviks biljetterkassan för hämta en biljett till min kille som koster 295 kr.  sen  kom vi hem och vi tog det lugnt genom att vila oss. och vi vaknade så sent  så jag får hoppas att jag kan sova sen. och idag blir det prat och spelande tills vi ska sova.

Av nadja rilund - 26 september 2012 20:31

hej idag har det vart sådär tyckte jag. jag vaknade  att jag fick kramp ibenen  och jag skrek för det gjorde ont och så jag valde att stanna hemma och  när jag vaknade så var klockan 12.05 och sen gick jag tvättade håret och   sen  gick jag för handla lite mat för dom sista pengarna som jag hade och sen kom jag hem och chatta hela dan tills nu.

Av nadja rilund - 25 september 2012 22:47

hej idag har det vart bra på jobbet och sen  vart hos min kompis jobb och sen  var vi på hockey och det var mellan frölunda och skellefteå och det var den sämsta matchen jag har vart på och  sen  kom vi hem sura för vi förlorade med 1-5 och sen kom vi hem och nu tar vi det lugnt genom att spela och chatta.

Av nadja rilund - 23 september 2012 22:58

hej idag har jag vart på kalas hos min gamla granne och det vart rolig och  trevligt.   på samma veva fick jag veta att niklas hocker ifrån onsala har hittat av en privat person och det är så tråkigt att nån snygg kille   är död. men hoppas han får det bra i himlen.

Av nadja rilund - 22 september 2012 21:10


hej alla mina vänner igår var jag på den konserten den var bra och rolig. jag älskar den  grejen.

jag trodde dr bombay var ifrån indien men han var svensk danskt. och jag önskar det kunde göra 90 talet mer genom de artister som inte fick plats.


idag var jag så trött att jag  gäspade och plus det var kallt. ute  jag var  och kollade på min killes fotbollsmatch och de gick inte så bra idag för dom


jag älskar min kille och på tisdag är det  4 månader och på måndag är det 1 vecka och 5 dagar till förlovningen.


 jag  och min kille tar hand om en katt den är så busig och go mot mig. 

Av nadja rilund - 21 september 2012 10:31

hej idag är det konserten i skandinvaum jag ska lyssna på blandat artister som sjunger låtarna ifrån 90 talet och jag hoppas jag får står längst fram för då ser jag bättre och jag  tänka fota om man får.  idag är det 2 veckor kvar till förlovningen jag är nevös nu  

Presentation


där är jag och en favorit kändis magnus hedman

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards