Alla inlägg den 20 september 2012

Av nadja rilund - 20 september 2012 23:04

hej alla mina bloggare och folken som ser sidan.  idag  har jag haft det bra  först jobbade jag till  15 sen  åkte jag till mamma  för jag skulle får 200 kronor av henne som jag brukar får varje  månad. sen åkte jag till guldfynd och hämtade min ring som alla tyckte var fin jag visar inte bilden på den för jag väntar att fota min ring när jag ska har den på rikigt den 5 oktober. och sen kom vi hem och  satt vid datorn i en timme och sen gick vi till mitt jobb för det är ett fritidsgård för alla plus skolan som alla gör i fritid. jag  har faktiskt lust att har den på nu istället för den 5 oktober men man ska vänta tills den dagen.

imon  ska jag till jobbet  sen ska jag till en konsert som heter we loves 90 tals music och sen  hem till min kille  som jag ska vara hos  i en vecka.


Allmänt

Av nadja rilund - 20 september 2012 01:05

hej jag är lite nevös för imon ska jag hämta en förlovningsring som jag  ska har på mig den 5 oktober jag älskar min thomas för alltid ingen kan sabba mellan mig och han. jag vill inte förlora honom.  jag  träffade honom den 25 maj och förlovas oss den 5 oktober redan  jo för jag  vet att han är allt för mig och jag vet att vi kommer gifta oss och flytta ihop sen hoppas jag. nu ska jag går lägga mig     

Presentation


där är jag och en favorit kändis magnus hedman

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards