Alla inlägg under oktober 2012

Av nadja rilund - 28 oktober 2012 13:48

hej alla mina vänner fredagen handlade jag mat till kalaset och sen tog jag det lugnt  lördag  hade vi kul och vi skrattade och åt tacos och tårtan och godis och vi tävlade  och det var roligt. sen  sov min kompis maja en natt hos mig och nu tar vi det lugnt.

Av nadja rilund - 18 oktober 2012 23:07


dåligt dag började med att jag var fortfarande ledsen och jag var hemma och sov till 12. och sen väntade jag till turneringen skulle börja klockan 15 men  jag vann  en gång och förlorade en gång. och sen gick jag till min mamma och där vilade jag mig  för jag var trött. och sen kom jag hem och där spelade jag partner med min vän. och sen spelade jag tvång fy och sen  har jag tagit det lugnt

hej

Av nadja rilund - 18 oktober 2012 00:47

jag  har gjort slut med min kille grund av det han gjorde mot mig jag är så sorglig nu och mår skit och önskar att det inte hade hänt för då hade jag haft honom kvar. imon ska jag jobba och sen  hem till mamma och sen vila hos mamma

hej

Av nadja rilund - 16 oktober 2012 21:38

hej  idag har jag vart på jobbet  och  jag fick en grattis av folk som inte hade sett förlovningen  och  sen  fick jag göra inbjudan till min fest så jag gick til tryckeriet och gjorde jätte fin inbjudan till några ifrån mitt jobb. sen  åkte jag hem och vilade mig för jag kände mig trött  så jag vilade mig till klockan 17.50 och sen gick jag direkt till impron i en stund  där träffade jag en komps som jag inte hade träffat på fler månader  och jag blev glad men  kände mig trött så jag gick och handlade cola zero och sen gick jag hem träffa på idioterna som  retar mig,  sen kom jag hem och var ledsen och sen  åt jag och  sen spelade jag makker. där blev jag 3a och sen väntar jag på en ludo tvång som det heter.


 nu ska ni får ett ord som jag tycker det är verkligen bra för jag har haft dåligt känsla om att jag tycker jag är ful  och den är bra ord för dom som tycker inte om sig själv.

Av nadja rilund - 15 oktober 2012 23:42



idag vaknade jag tidigt och satt vid datorn och pratade med min vän  på skype  men innan  spelade jag färg yatzy men jag förlorade  och sen  spelade jag ludo och jag vann hela spelet.  och sen  gick jag promenad till olivedalsgatan och tog bussen 80  och  jag  var där och åt på restaurang  och sen gick jag med en kompis på hockey och  jag trodde att de skulle kunna tar revance men det fick dom inte  för hv71 vann 2-3 och jag var så arg  men frölunda indians finns i mitt hjärta. 




Av nadja rilund - 14 oktober 2012 21:02

jag vaknade klockan 13.35 så sent för grund av jag va vaken till klockan till halv 3 på natten  och jag känner mig lite bättre men inte så jag kan åka till jobbet och men tisdag och onsdag går jag till jobbet och då blir det kul.  imon  blir det hockey för mig och min bästa kompis linda och sen hem och umgås på datorn.   jag vill året ska går fort inte långsamt.

Av nadja rilund - 13 oktober 2012 23:48

jag har vart förkyld och  haft ont i  2 dagar men sen är det bättre jag mår bra nu nästan. jag  vart hemma och haft tråkigt hela veckan och chattat och spelat på ob.  jag trodde jag skulle blir bättre men det blev värre på onsdagen  och jag är lite ledsen för jag missade kalaset hos min systerdotter och det är inte kul    vart förlovad i 1 vecka  och jag vill det ska vara tills jag gifter mig.


thomas är allt för mig och han älskar mig som jag älskar honom  om jag inte hade honom skulle jag vart singel och  och inte så lycklig   och de andra jag träffade innan  har jag vart osäker på för de bor för långt och håller på med andra och  plus känslorna inte tar för mig till dom


thomas är jag säker för och jag vill gifta mig med honom och alltid har honom hos mig tills  vi dör.

Av nadja rilund - 8 oktober 2012 15:46

 jag haft det bra i helgen  fredags lyssnade vi på min syster med ale möller band och sen  lördag tar det lugnt det mesta och nu är lite förkyld.

Presentation


där är jag och en favorit kändis magnus hedman

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards